torsdag 14 maj 2009

Tävlings-dags!

Ja, då var det dags för tävling igen! Den här gången får ni några ord att inspireras av och utgå från. Du väljer själv hur du vill tolka dem men alla ord ska tolkas på ditt alster vi önskar att du i ditt mail skriver hur du tänkt utifrån följande:

- Gammalt
- Transparent
- Natur
- Bård
- Vitt

Både layouter, kort och alter projekt är välkomna!

Mmm, hoppas du inspireras att skapa utifrån detta!

Vi vill ha ditt bidrag via mail: info@stellas.nu senast söndag den 7 juni 2009. Därefter överlägger vi några dagar och meddelar sedan vem vi utsett till vinnare.

Vinnaren får 100:- att handla för i butiken samt ett gäst-DT uppdrag för Stellas.nu
En andrapristagare får 100:- att handla för i butiken

OBS! När du deltar i tävlingen godkänner du automatiskt att vi får lägga ut ditt bidrag på vår hemsida och i vår blogg under en tid till inspiration för andra. Ditt namn/alias (ditt val) skrivs ut bredvid bilden.

Scrappa loss nu! Vi ser fram mot att få ta del av er kreativitet!

3 kommentarer:

Yoli Design sa...

Hej hej...
Nu har jag mailat in mitt bidrag!! :D
Undrar om man får lov att blogga om det innan tävlingen är färdig??

Kraaaaam på er...

Stella sa...

Det går jättebra att lägga upp sitt bidrag i sin blogg innan tävlingen är färdig!
Vi har dock inte fått något bidrag från dig Yoli...
Gör hemskt gärna ett nytt försök på info@stellas.nu
Kram
Stella

Yoli Design sa...

hej hej igen...
NU har jag mailat igen!!
Kanske mitt mail fastnar i erat spamfilter... Har hotmail och då kan det göra det i bland...
Hoppas det kommer fram denna gången!! :D
Då lägger jag ut den i bloggen nu då!! :P

Kraaaaaaaaaaam