onsdag 31 mars 2010

Fyll-i-böcker från Glimra

Vi har fått in tre underbara fyll-i-böcker från Glimra Förlag. De är moderna i sin utformning och gjorda med scrapparen i åtanke. De är syra- och ligninfria och har stora möjligheter att göras riktigt personliga samtidigt som de är fina precis som de är.
Den perfekta presenten till dig själv eller någon du tycker om!

"Gravid" har ett uppslag för varje vecka av graviditeten och lite till. Fyll i allt det där som är så roligt att gå tillbaka till och komma ihåg senare.




"Lilla Hjärtat" är helt underbar - jag blir tårögd när jag bläddrar i den oifyllda boken... ;)
Här finns plats för foton, fakta, känslor och minnen - den bästa jag sett i sitt slag!




"Mina vänner" är en nostalgitripp och blir en ovärderlig bok att spara för framtiden. Liksom i barndomens mina-vänner-böcker finns det ett uppslag för varje vän du ger den till. Det här är en vuxenvariant med många kul och tänkvärda saker som ska fyllas i - och så finns det plats för flera mindre foton på varje uppslag. Superkul!

Inga kommentarer: