måndag 25 oktober 2010

Ljuvliga Pixie-Licious

Idag visar jag två kort som jag har gjort där jag har använt de ljuvligt söta chipboard stickers är från Cosmo Cricket / Pixie-Licious, bara namnet är ju ljuvligt.


Det första kortet är till en liten tjej som fyller 8 snart, hon gillar det här med feer och glitter så det passar alldeles utmärkt med de här söta Pixie figurerna.

De härliga mönstrade bakgrundspapprena är också dem från Cosmo cricket, liksom det härligt turkosa alfabetet.

På vingarna har jag glittrat med lite glitterlim.

Jag är lite inspirerad utav att jag ska flytta snart , så det blir många flyttkort just nu gjorda.

Här har jag använt mer av de söta figurerna från Pixie-arket, journaling bladet som passar så fint in här kommer från Bo Bunny / Winter Joy - Note Worthy.

Hoppas att ni har fått lite inspiration, ni hittar allt det fina som jag har använt hos Stella.nu


Kram Nilla

Inga kommentarer: