fredag 12 juni 2009

Vinnare 1!

Vinnaren i vår senaste tävling är: Camilla Ekman!
Detta innebär att du snart kommer kunna se mer av Camillas skapande här i bloggen och på hemsidan, då hon kommer gästa oss som DT som en del av förstapriset.

Så här skrev Camilla om sin tolkning av orden:
"Vilken kul tävling ni har på gång. Så här tänkte jag när jag skapade:

Gammalt - jag filade och vek fotot så att det ser gammalt ut
Transparent - jag har använt clear crystals
Natur - fotot är på en nyckelpiga som kryper på vårt äppelträd
Bård - jag gjorde en vit bård med en punch
Vitt - jag har använt vit spets och bården är som sagt vit

Till layouten har jag använt de fina Rose Moka pappren ni har i shoppen och
också hydrageanas från Stellas lilla butik. Dessutom är jag sjukt förtjust iPrimas crystal swirls, så det har jag också tryckt på. ;-)"

Och här kommer den vinnande layouten:


Vår motivering: "En ljuvlig layout med fina detaljer som trots sina mörka färger ger en känsla av sommar. Varmt, vackert och harmoniskt!"

3 kommentarer:

Marie sa...

woho, tänka sig att jag fick andraplatsen, så jätteglad jag blir! Underbar layout du har gjort Camilla. En mycket värdig vinnare!

Camilla Ekman sa...

Jag är verkligen överlycklig för förstaplatsen!! Tusen tack!

Yoli Design sa...

Åhhh grattis...
ja vilken helt underbar LO!! :D

Kraaaaaaaaaaaam