måndag 30 november 2009

Salig blandning

Det var länge sen jag la upp nå´t eget nu. Så nu är det dags eftersom jag faktiskt hunnit scrappa en del på sistone. -Inte minst på Jenny och Meri´s Scrapmara i Täby!

Jag är en så´n där scrappare som gärna blandar papper från olika tillverkare och därför ser mitt lager med gamla papper som en riktig guldgruva. Dessvärre finns då dessa papper inte kvar i butiken alltid, men så är det. Mycket av det jag använt finns också och har du någon fråga så ställ den bara i en kommentar så försöker jag svara efter bästa förmåga ;)




Det här är en total CASE av en LO jag såg i Skissedilla-bloggen för ett tag sen. Originalet gjordes av Camilla.



Ja, personligen så tycker jag det är en salig blandning i mitt album. Kan du sätta en etikett på min stil? Det kan inte jag ;)

1 kommentar:

Meri(txell) sa...

Åh, sǻ fina, så fina!! Älskar alla (vad fin den sista blev, den med kompisen!) Jag gillar ALLT du gör, du har så många bearbetade detaljer!
Tack för besöket i fredags! Barnen var riktigt glada (jag med) och Laia pratade mycket om "Fida och Elvin"... vi får göra om det! Massor med kramar!!