tisdag 10 november 2009

Vinnare!!!

Nu kan vi äntligen presentera vinnarna av vår Höst-tävling.
Första pris går till:
HannaP
Vår motivering lyder: En helt ljuvlig layout i härliga färger. Även fast Hanna har använt många och stora blommor, tar de inte över utan ramar in fotot perfekt. Vi njuter!

Och andra pris går till:

Marianick Motivering:
En lite friare tolkning av skissen men med vackra, samstämda färger och klockrena dekorationer. Vi gillar hur pappret är rivet så att fotot tittar fram! Mysigt helt enkelt!

Vi säger stort grattis till Hanna och Marianick och samtidigt TACK! till alla som bidragit och lyst upp vårt höstmörker här på Stellas.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är väldigt emot när folk särskriver, men när det kommer till scrapbooking är jag inte så petig ibland pga brist av plats. Men när det faktiskt finns plats så tycker jag att man ska bestämma sig för om det är ett eller två ord. Om det ska vara två ord tycker jag man kan sätta något mellan de två orden som markerar att det är två ord. För övrigt tycker jag att det är en jättefin LO, men den hade blivit ännu finare om man visste om det skulle stå "höstmys" eller "höst & mys" eller liknande.