onsdag 29 september 2010

DT: Jenny Bergvall



Hej
Jag har varit DT hos Stellas.nu i 1,5 år. Först nu har jag fått kollegor. Det känns jätte skoj! Nu är vi ett team. Jag har inte presenterat mig innan men NU om någon gång är det alltså dags att ni får veta lite om personen bakom layouterna ni kunnat se här på bloggen ;-)

Jag är en 39-årig tvåbarns mamma med förkärlek till färgglada saker. Jag scrappar helst på sena kvällar, då familjen somnat.Då sitter jag i min pysselhörna i vardagsrummet...eller brer ut mig på vardagsrumsbordet. Är en ganska snabb scrappare. När jag väl sätter igång kan det bli 3-5 layouter på en kväll. Eller ett minialbum.


Älskar att kladda på lite akrylfärg och bling på mina verk. Tycker om att blanda klara färger och mönster. Jag scrappar inte direkt för att att spara minnen för framtiden. Jag älskar själva skapandet. Processen. Därför är jag inte så noga med att allt skall vara syrafritt och så, utan blandar gärna in osyrafritt i mina layouter. Wellpapp, gamla boksidor m.m. Allt är förgängligt så vad gör det om hundra år om inte mina layter lever kvar?? ;)
Rosa är favoritfärgen även när jag scrappar till mina söner.





Mvh Jenny Bergvall
(http://jennybergvall.blogspot.com/)

Inga kommentarer: