fredag 4 mars 2011

Springtime

Åh vad jag längtar efter våren nu! Vintern har varit lång, och än är den väl inte riktigt slut, men snart så.. snart är våren här! Tills dess scrappar jag bilder från förra våren, och till detta passar ju papper från Echo Parks serier Springtime och Little Girl alldeles utmärkt. Allt material på layouten nedan är från Echo Park förutom bokstavsstickers/thickers och en av fjärilarna.

Bakgrundspappret heter Fresh Flowers och ingår i serien Springtime. De söta fjärilarna kommer från ett ark med stickers som tillhör samma serie, därifrån kommer även vimplarna och "blissful days"-rutan.

Ett gäng närbilder på layouten:

Söta fjärilsstickers.

Denna vellumfjäril med bling-bling är från Jenni Bowlin.

Blissful days ♥

Denna layout har jag dessutom scrappat efter denna månads skiss, som jag förstårs hoppas att även du kommer att tolka? :)

Nu önskar jag er en trevlig helg, hoppas att ni hinner scrappa något! Själv kommer jag ägna hela helgen åt scrap då jag ska på min första scrapträff på evigheter (i Linköping) -ska bli riktigt kul! Ta hand om er!

/Jånna

Inga kommentarer: