tisdag 30 november 2010

Jag vill ha en ROSA jul!

Ärligt talat. Än så länge har inte julkänslan börjat infinna sig hos mig. Jag har försökt. Med julmusik, pepparkakasbak och julkortstillverkning. Jag känner inte alls för att klä mitt hem i rött och sprida ut tomtar överallt. Nä.. jag vill hellre ha en Rosa jul. Vill att mitt hem skall vara ljus i jul.. och pastelligt. Så som det här kortet:


Men om några dagar ellet en vecka eller så, så kommer jag nog att ändra mig. Det brukar vara så. Att ju närmre julen vi kommer, ju mer Traditionell vill jag vara. Och blir jag. Men tills dess ligger jag lågt och tar det lugnt med allt tomterött :-)



Här har jag glittrat Thickers med Stickles för ett försök att göra det lite "snölikt".

Tycker denna stjärnpin är såå fin!

Allt utom det rosa bandet finner du i butiken!


Vad vill DU ha för färg på julen i år??

Inga kommentarer: