onsdag 17 november 2010

Orange och teal

Ibland blir man så där lite extra nöjd med sina layouter.
Den här är en sån som jag blev supernjöd med. Den var rätt så lättscrappad. Underbara färger, Orange och teal/turkos. Älskar den färgkombinationen just nu. Det är lätt när man har lättscrappade papper. Här har jag blandat October Afternoon, Kaisercraft och Sassafras. Alla är papper som är gladpapper för mig. Jag blir glad när jag ser dom. Och då blir det ju lättare att scrappa och lättare att få till en layout som man blir nöjd med.


Här har jag använt vimplar från Maya Roads minialbum och minialfabetet. Jag limmade fast bokstäverna på vimlparna. Sen sprayade jag dom med ink och till slut satte jag på Glossy Accent på bokstäverna.


Jag bara ÄLSKAR dom här små Pompombanden! Finns i flera härliga färger. Vill ha med dom på ALLT.. men här passade dom i alla fall särskillt bra, tycker jag.



Måste sedan erkänna en sak: Jag är såååå sen på att upptäcka det... men: Glossy Accent! WOW ... varför har jag inte börjat med det tidigare? Först nu har jag köpt mig en flaska. Och den är snart slut. Jag kommer "glossa" allt nu! ;) I love it!!!

Inga kommentarer: