måndag 20 december 2010

Det strålar en stjärna.......

Jag kunde bara inte låta bli att visa er den här fina stjärnan, som jag sett att min syster har vikt på sina kurser, så enkla att vika och så fina att dekorera.

Fint pynt att pyssla med barnen eller att fixa snabbt innan du ska på festen, en uppskattad gåva att ge bort.

Baksidan

Den här stjärnan fick våra pojkar i sitt fönster, papprena som jag har använt kommer från Echo Parks julkollektion, helt underbara papper med så fina mönster på båda sidorna.


Närbild på de utstansade stjärnorna, och blingstenarna som jag har använt.

Snöstjärnestansarna är mina egna, men Echo papprena och blinget hittar ni i shoppen!

Det finns en fin beskrivning på hur man gör dessa stjärnor här.

Lycka till och God Jul!
Kram Nilla

1 kommentar:

Stella sa...

Åhh, ljuvlig!
Tack!