fredag 3 december 2010

Vissen..

Här kommer en enkel layout med papper från Imaginisce som jag tyckte passade perfekt till detta foto av en vissen, men fortfarande vacker, blomma som jag fann i parken för några veckor sedan. Papprena är dubbelsidiga och det randiga pappret har dessutom lite glans i vissa av ränderna, även om det tyvärr inte syns på bilderna här :)

Papper: Apple Cider - Changing Leaves & Apple Cider - Cinnamon Sticks från Imaginisce.
Spillbitar: Talk Soup - A hint of Gossip & Pasta Fagioli - Shell Macaroni från Jullibean Soup + ett vanligt anteckningsblocksblad.


Alfabet: Bones från American Crafts.

-------

Själv har jag också känt mig lite vissen under hösten, med envisa förkylningar och annat tråk som tagit energi, men nu ser jag fram emot julen! :) Jag tycker det är ljuvligt med stjärnorna som lyser i fönstrena och även om jag inte alltid tycker att snön är fantastisk så tycker jag att den är riktigt vacker just nu! Jag insuper lugn och ro och jag hoppas att också ni kommer ha en riktigt trevlig helg!

Ta hand om er, vi hörs snart igen!

/Jånna

2 kommentarer:

Stella sa...

Ljuvlig! -Både layouten och fotot.
Tack och trevlig helg på dig med!

La Vikinga sa...

Snygg design! Jag är lite ovan vid formatet - men det är väl bara at vänja sig...

Charlotta