fredag 25 februari 2011

Echo Park Paper

Echo Park är ett märke som snabbt har blivit en av mina favoriter! Till layouten jag visar idag har jag använt mig av produkter från två serier: Little Girl och Springtime. Layouten är dessutom gjord med månadsskissen som inspiration och det finns ju fortfarande lite tid kvar att tolka skissen för den som är sugen, läs mer här!

Till denna layout använde jag mig av ett av de dubbelsidiga, omönstrade papprena från serien Springtime som bakgrund. Detta papper är härligt lila på ena sidan och den andra sidan är det gröna som skymtas på layouten bland annat uppe i högra hörnet. Övriga papper är från serien Little girl (Laundry Lucy och Judy´s Stripe)

De blå bokstäverna är från ett ark bokstäver som kommer från serien Springtime. 2011 är skrivet med thickers kallade Bones från American Crafts. Alla nämnda produkter finns givetvis i shoppen!

Nu ska jag sätta mig ner och scrappa en stund till, men innan jag avslutar passar jag på att önska er en riktigt scrappig helg! ;)

/Jånna

1 kommentar:

Stella sa...

Fiiint! Gillar så mycket!
Tack!