lördag 19 februari 2011

Sova över

Man får liksom sina favoriter! Pappret från American Crafts som jag använt på den här layouten är en sådan. Det är perfekt att klippa ut accenter ur, som sätter pricken över i. Den här gången har jag låtit de fina "tagsen" vara huvud-dekorationen. Sen har jag lekt loss lite och blandat med allt möjligt. Min stil är inte särskilt mycket dekorationer. Jag älskar sådana layouter och beundrar dem som öser på till max och det bara ser snyggt ut. Själv är jag dock lite mer sparsmakad... Jag älskar dock att blanda och att använda mönstrade papper, gärna från olika tillverkare.


Papper: Bazzill och American Crafts, Molnstickers från Echo Park Paper, Ticket från Pink Paislee, Miniros från Storyteller, Thickers från American Crafts (favorit som snart kommer i lager igen), mini alphas från My Little Shoebox, Glimmer Mist; Red Velvet. Övrigt ur lådorna här hemma.

Inga kommentarer: