måndag 10 januari 2011

Får det lov att vara en Tårtbit?

Idag bjuder jag på en läcker tårtbit, dekorerad med många vackra ting.
Som ni kanske har märkt så inledder jag det här nya året med att bygga, det är så roligt, vi får se hur länge det håller i sig.

Den vackra chipboard fjärilen kommer från Maya Road, jag har färgat in den med Liquid Pearl, ett snabbt sätt att ändra färg, jag har även duttat ut små pärlor runt om på tårtbiten.

Band, spets och små tyllrosor från Maya road, en kristallpin i mitten på den stora blomman.

De blommiga och prickiga papprena är från Bo Bunny, härligt krispiga, passar bra till vårens alster.


Mallen till den här tårtbiten hittade jag här. Jag har gjort om mallen lite så att jag öppnar tårtbiten på "baksidan"(kortsidan) istället för att öppna ovansidan där jag vill dekorera massor.

Allt material som jag har använt till den här sötsaken hittar ni hos Stellas

Önskar er en härlig vecka med mycket inspiration!
Kram Nilla

1 kommentar:

Stella sa...

Åhhh!
Den här passade så bra på dotterns födelsedag - hon önskar nog att hon hade fått den på riktigt bara ;)
Tack!