tisdag 18 januari 2011

Ni har väl sett!

Att det finns en kategori som heter Tema Kärlek i webshoppen!!! Vilken service - perfekt när ni ska delta i kärleksutmaningen denna månaden!

Idag tänkte jag tipsa om något som jag själv fastnat för riktigt ordentligt - Art Journaling, eller mixed media eller färgkladd eller vad man nu ska kalla det. Varför inte prova att göra en kärleksutmaning som en tavla! Kladda med akrylfärg, spraya med de härliga misterna från Maya Road och använd Tim Holtz underbara crackle paint för att skapa en bakgrund och sedan är det bara att "scrappa" på där, foton, urklipp, texter... ja bara låt fantasin och kreativiteten flöda. Jag lovar det är hur kul som helst. Allt du behöver finns i shoppen.

Teresa collins papper Mr & Mrs Love är perfekta att riva/klippa ut ord ur och använda sig av för att inte tala om well-papp hjärtanen från Inkido med lite crackle paint på - mums!

Som inspiration idag visar jag ett litet minialbum gjort med BIA'n till förra årets Alla-hjärtan - en liten present till min make!
 På framsidan har jag änvänt mig av titeln till en av mina favoritkärlekssånger :-).

Så på med lite härlig musik och kladda till det!
Vill ni delta i månadstävlingen så hittar ni mer info om hur ni går till väga här.

//Annlouise

1 kommentar:

Stella sa...

Vilket härligt album!
Älskar Art Journalingen du visar i din egen blogg också!
Tack!