fredag 21 januari 2011

Glitter och glamour

Förra helgen hade vi vänner över på en liten glitter- och glamourkväll, mycket trevligt! Och eftersom jag tycker det är roligast att scrappa nya bilder så blev det åtminstone en glammig layout gjord nu i veckan :)

En ganska glittrig layout, även om det tyvärr inte syns så bra på bild, men här kommer ett gäng närbilder för den som är nyfiken:

Bokstäverna i rubriken har fått ett lager glittrigt Stickles på sig.

De söta vimplarna är chipboardvimplar från Maya Road som jag har målat med akrylfärg och sedan haft på det turkosa glittret från Maya Road. Här snackar vi bling-bling! :)

Pärlorna är faktiskt från ett armband som jag hade på mig denna kväll, en billig variant som jag har flera av. Det finns ju dock gott om pärlor och blingstenar även i shoppen!

Söta mini-tickets från Maya Road, och så en blomma där jag också fäste en utklippt ros från rosbandet från Bo Bunny.

Tyvärr var det svårt att få till en bra helhetsbild på layouten, men men. Någon mer än jag som längtar till våren och solen nu så man kan börja ta bilder i vettigt ljus igen? ;)

Trevlig helg på er!

/Jånna


3 kommentarer:

A'laEmmeli sa...

Supersnygg LO! Wow!

Stella sa...

Helläcker!
Jo, nog längtar vi efter mer ljus alltid!!!
Tack!

Annica sa...

Så snygg!