måndag 31 januari 2011

Lycka

Lycka är att få åka med pappa i hans maskin, Axel fick lift hem en dag, å gissa om han var glad.

Den här layouten är i A4 format, en skön storlek att scrappa i.

De underbara mönstrade papprena som jag har använt kommer från October Afternoon (mitt favorit märke), Road Map, från den serien kommer även stickerserna och de flerfärgade bokstäverna. De fina runda bokstäverna kommer från Jenni Bowlin.

De gula foambokstäverna som jag har stämplat och chalkat på kommer från Pink Paislee.

Stämplarna som jag använt kommer från Kaiser Craft, Pack Your Bags, visst är de läckra, jag bara älskar dem. Nu kan du köpa dem till extra bra pris också , då Stellas har med dem på rea.




På denna lon har jag faktiskt inte sytt ett endaste stygn, väldigt annorlunda för mig, men ibland måste man ge sig själv små utmaningar. Det var inte lätt att låta bli, men det gick.

Får önska er en härlig vecka med mycket scrap!
Kram Nilla

1 kommentar:

Stella sa...

Cool layout! Helhärlig verkligen, med mycket att titta på.
Tack!