måndag 23 maj 2011

Lycka Till

Jag har en liten tjej som slutar hos mig nu till sommaren, hon ska börja i förskolan, så jag tänkte göra en fin liten presentask att stoppa hennes present i.

Det blev en söt liten väska med en inbyggd ask i mitten, som man kan lägga något fint i.



Det somriga pappret som jag har använt kommer från Melissa Frances, tycker det passar så fint till en sommarväska till en tjej.

De läckra rosa bokstäverna kommer från Cosmo Cricket och finns i gult och turkost med.

Lite pärlbling och så det söta rosa bandet med glittriga hjärtan på.



Stämplarna som jag har använt här i presentaskens botten är de underbara clearstämplarna från Pink Paislee.

Så har jag stämplat med en grön distressdyna och även använt densamma att färga in kanterna på väskan.

Allt det härliga materialet som jag har använt hittar ni i SHOPPEN hos Stella.


Önskar er en härligt scrappig vecka!
Nilla

Inga kommentarer: