fredag 27 maj 2011

Paus

Som ni nog redan vet så håller Stellas.nu att stänga ner och det har varit rusning i butiken med många beställningar. Jag hoppas att Stella hinner med att få någon paus nu under rusningstiden! En av mina allra sista layouter för Stellas.nu handlar om just det:

En paus är välbehövligt ibland och jag är så glad över vår lilla uteplats där solen befinner sig från morgon till kväll -den byter bara sida under dagen. Här brukar jag sitta en stund på kvällen och ta tillvara på den sista solen innan den går ner för dagen och det är så ljuvligt!

På layouten har jag använt mist som jag också har blåst på med sugrör för att få den att rinna lite och sedan satt på några droplets för lite mer effekt. Papprena är från Kaisercraft.

En liten blomma och en Maya Road-plupp hittade till layouten också! De där pappersremsorna under fotona är bårder som finns längst ner på Kaisercraftpapprena, toppen att kunna använda även den delen av papprena, den delen som alltid slängs bort annars.

---

Många varma kramar från mig!

/Jånna

Inga kommentarer: