måndag 16 maj 2011

Med längtan efter Lek & Bus

Våra yngra barn har läntat så efter att åka till Lek & Buslandet , det blev en härlig eftermiddag när vi äntligen kom iväg, och det måste ju förevigas.

Här har jag använt mig utav Sassa Fras Lass fina "journal tags", det är ett stort ark fullt med fina stickers, väldigt användbart. Älskar Sassas lekfulla stil, passar bra till en busig layout.

De söta filtblommorna kommer från samma tillverkare.




De svarta foambokstäverna som jag har använt som rubrik kommer från American Crafts, och Stella har en mängd fina alfabeten i olika färger och fonter från dem i shoppen.

Det bruna bandet med texten "Family" är en nyinkommet och så läckert med sin lite glittriga text. Ett måste för en "bandälskare" som mig.

Jag gillar att texta mycket och de små vita/bruna bokstäverna som jag har använt kommer från Kaiser Craft och de finns också i flera olika färger och storlekar. Hur läckra som helst.

Välkomna in till Stellas Scrapbooking!

Kram Nilla

Inga kommentarer: