tisdag 17 maj 2011

Teddybjörnen

Hejhejhej
Idag tänkte jag visa en enkel och ren LO med ett gammalt foto på min son med en av favoritnallarna. Fotot var ursprungligen i färg och ett vanligt analogt foto som jag scannat in och gjort om till svartvitt då färgerna var illande rött blått och brunt... inte så lätt-scrappat men svartvitt blev det bättre.
Jag har använt ett mönsterpapper som bas för en gångs skull. Tyckte det här var så lagom diskret och så fint mönstrat. Det är ett papper från Pink Paisleys Soiree, även det mönstrade gröna pappret kommer från samma serie.
Molnen har jag klippt ut ur vanlig vit cardstock och dekorerat med vit pearl-maker.
Gröna sköna bokstäver från Prima och en söt litet pippi från Maya Road.

Och hallå! Glöm inte att skicka in ett bidrag till månadens tävling som du hittar info om här! Ett superfint färgglatt paket ligger i potten!

1 kommentar:

Stella sa...

Mmm, den är jättefin. Lite "ovanlig" i färgerna, det är kul!
Tack!