lördag 7 maj 2011

Sockervadd

När jag fick detta söta papper i mitt senaste DT-paket fick jag lite problem med att välja vilken sida jag skulle scrappa med då jag tyckte att båda sidorna var lika fina! Till slut vann dock den ena sidan eftersom jag sällan scrappar med papper som är så pass "färdiga" som ju denna sida är och det kan ju vara lite skoj att testa det också! :)

En närbild på ena hörnet, detta är alltså pappret som redan är färdigdekorerat (om man så vill)

Min senaste favoritbild på familjen fick pryda denna sida, när de slänger i sig varsin stor sockervadd på skolans vårfest som hölls tidigare i veckan :)

..och så hela layouten till sist. Det behövdes bara ett foto och så några spillbitar och bokstäver, sen var layouten klar! :)


Trevlig helg!
/Jånna

3 kommentarer:

LisaVeronica sa...

Att så enkelt kan bli så stilrent och snyggt!

Scrapparazzi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Stella sa...

Så snyggt!!!
Tack!