måndag 11 oktober 2010

Exploding Box

Jag har länge velat prova att göra en sån här box, de är ju så häftiga och inte allt för krångliga, men ack så läckra.

På locket har jag dekorerat med en utstansad fjäril från Martha Stewart punchen. Lite pärlor och en enkel hälsning. (textstämpeln är min egen)


De härliga mönstrade papprena kommer från Cosmo Crickets kollektion Pixi-Licious.

Här i mitten har jag dekorerat med blommor och hjärta av chipboard från arken Vineyard Chipboard Set som jag målat vita med akrylfärg.

Blommorna är dekorerade med en liten matchande pärla och lite Mist så de blir glittriga och fina.


Till Fjärilarna har jag använt Martha Stewart stansen på vellum och sen glittrat upp dem med Stickles.

Det är så läckert när man tar av locket då boxen öppnar sig och ut flyger det glittriga fjärilar. Magiskt!

Hoppas bara att mottagaren blir glatt överraskad.

Ni hittar allt det fina materialet som jag har använt hos Stellas Scrapbooking


Kram Nilla

Inga kommentarer: