fredag 1 april 2011

Alla bidrag i marstävlingen!

Här kommer alla bidragen till marstävlingen, utan inbördes rangordning. Det trillade in en himla massa alster (härligt!) så gör er beredda på ett låååångt inlägg ;)

Jag återkommer med en vinnare om några dagar när vi har hunnit beundra alla bidragen ordentligt och när vi har lyckats enas om vem vinnaren är, vilket ju inte är världens enklaste uppgift direkt. Kika här så förstår ni vad jag menar:

1. Anna:

2. Solveig:

3. Marian:

4. Sara:

5. Jenni:

6. Ulrika:

7. Allram:

8. Iréne:

9. Pernilla Thorold:
10. Jenny:

11. Hanna T:

12. Lindha:

13. Nelle:

14. Martina:

15. Karin:

16. Heijen:

17. Caroline:

18. Hanna:

19. Pernilla I:

20. Fia:

21. Pernilla L:

22. Linda:

23. Ann-Sofie:

24. Camilla:

25. Anneli:

26. Mathilde:

27. Sara Ö:

28. Malin:

29. Annica:

30. Marianick:

31. Vicky:

32. Carina Å:

33. Sofi:

33. Åsa:

35. Lola:

36. Maria S:



Tusen tack för alla dessa underbara bidrag!



Jag är riktigt imponerad över alla dessa välarbetade och välkomponerade alster som alla utgår från en och samma skiss, och jag vet att åtminstone jag kommer få det riktigt svårt att utse en favorit av alla dessa..!

/Jånna

5 kommentarer:

Pernilla L sa...

Åh, vad fina alster!!! Jag slutar aldrig att imponeras över hur olika allas blir, trots att vi utgått från samma skiss. Roligt!

Marian sa...

Entiendo que lo tengáis fifícil, son todos muy bonitos!!!!
Está muy bien ¿no? 35 trabajos!!!!
Un beso.

Malin sa...

Så häftigt att se alla dessa olika utifrån samma skiss:)

Jenny Bergvall sa...

Åh så många fina. Det kommer inte bli lätt att utse vinnare.

Karin sa...

wow! Sååå många fina bidrag! Härligt å se allas tolkningar! =)