torsdag 21 april 2011

Glad Påsk med månadsutmaningen

Så föll det på plats.
Då jag inte är mycket till kortmakare och då jag sällan får till de där vackra presentaskarna som jag ser inspiration till överallt, tog det ett tag innan jag fick ihop ett inspirationsbidrag till den här månadens härliga utmaning.
Men så var jag på scrap-träff i helgen, och där träffade jag bl.a. duktiga Sophia som visade ett helläckert "Never-Ending-Card".
Måste testas tänkte jag och började rota bland mina scrap-papper. Så här blev resultatet:

Framsidan:


Andra uppslaget:

Tredje uppviket:

-Och så det sista, där man anar framsidan igen:

Sen börjar man om från början och det roliga tar aldrig slut ;)
Mycket kul att göra! Tack Sophia!
-Och tack Nilla för en härlig utmaning!

Påskkramar på er allihop!
/Stella

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Jättesnyggtkort och fina papper!

Gillar...

Charlotta