fredag 15 april 2011

Får man bjuda på ett äpple?

I mitt senaste DT-paket fick jag nya och färgglada papper från Pink Paislee, vilket passade mig perfekt! Och när jag såg detta röda papper kom jag på att jag ville göra ett litet äppelkort som jag tänker ge till fröknarna som tack för den här tiden, när nu ena dottern slutar på förskolan och börjar i förskoleklass efter sommaren. Det gröna pappret blev också en ny favorit, den är för övrigt lika fin både på fram- och baksidan, och kraftpappret med siffror på passade ju också alldeles utmärkt på detta kort:


Nu är det ju ett litet tag kvar till terminen är slut, men jag vet hur stressigt jag brukar ha det i slutet och det är sällan jag hinner fixa något genomtänkt då, så det känns bra att ha fixat i alla fall ett kort nu! :)

/Jånna

1 kommentar:

Stella sa...

Åh, vilket härligt mumsigt kort!
Tack!