tisdag 19 april 2011

Morgondis i Sörfjärden

Det här fotot har min man tagit på gistvallen i Sörfjärden, man ser min farfars - eller det var min farfars - sjöbod i mitten. Tidig sommarmorgon när diset ligger kvar över havet. Ett sånt där foto som säger mig så mycket och ger så mycket känsla - men förmodligen inte för någon annan :-).
Kunde inte låta bli att använda hela det mönstrade pappret som bakgrund. Pappret kommer från Crate Papers kollektion - Toy Box liksom fågeln och träden. Bården kommer från Sassafras lass och bokstäverna från American Crafts. Texten som jag skrivit själv har jag skrivit på journaling-stämpeln från Kaisercraft
Börja med att montera stämpeln på en akrylkloss - verkligen toppen då man precis ser vart man stämplar någonstans.
Färga in stämpeln med önskad färg. Tryck inte för hårt för då blir det bara kladdigt, svårt att rengöra och i värsta fall färg där det inte ska vara färg.
De här "korten" från crate är verkligen toppen att använda till journaling och med en sån här stämpel - mums, jättekul att jobba med.

Inga kommentarer: