måndag 11 april 2011

Glad Påsk med Pion Design

Visst är de för söta , papprena från Pion Design. Perfekta till påskkortet eller till att klä ett påskägg.

Idag blev det en lite annorlunda vikning på kortet, det blev ett "Wiper Card" och jag hittade beskrivningen på You Tube. Ni vet väl att där finns det fullt med bra videor som visar olika vikningar, presentboxar mm. Så användbart!

På den första bilden ser ni hur det ser ut ihopvikt, jag fick sätta en liten söt klädnypa, för mitt kort ville vika upp sig, men det funkar det med.


På den här bilden ser ni det utvikt och den lilla söta , Glad Påsk, vimpeln som tittar upp när man drar ut kortet. Lite kul tyckte jag.

På Pion papprena finns det massor med underbara bilder som man kan använda, perfekta nu till påsk.

Kraft cardstocken som jag har använt som bas har jag stämplat med Primas textstämpel och sen distressat kanterna för att få ett åldrat utseende.

Allt material hittar ni i shoppen hos Stellas.

Kram Nilla

Inga kommentarer: