lördag 16 april 2011

Ett litet runt kort

Idag ska jag inte tjata på er om tävlingen, jag visar istället ett litet runt kort som jag knåpat ihop.

Nu när Stella och Jenny är iväg till Hällby Scrap tänkte jag passa på att blogga lite, jag hade tänkt att åkt och hälsa på dem, men se det gick inte alls , då min bil (fortfarande) ligger isärskruvad på verkstadsgolvet. Så tråkigt och irriterande tycker jag.


Det fina rosa bakgrundspappret, Botanical Gardens, kommer från Pink Paislee, liksom den vita ramen längst fram och de utklippta blommorna.

Den vackra Prima blomman har jag plockat isär och sen limmat ihop igen, med en söt rosett emellan. Jag har även sprayat blomman med mist och sen glittrat upp den lite.

Det tunna bruna pappret var med som utfyllnad i mitt dt-paket från Stella, det är lite kul att använda sånt "skräpmaterial" ibland.

Den vackra prisman kommer från Making Memories / Baubles.

Kram Nilla

1 kommentar:

Jenny Bergvall sa...

Superfint!! Hade varit så skoj att få träffas. Men...ibland vill det sig ej. Vi hade i alla fall supertrevligt!